Simdidegis.com

NLP olumlamalarıyla hazırlanmış subliminal mp3'ler – Bolluk, mutluluk, başarı yaratmada ipuçları

Bir kullanıcımızın kilo ve bolluk videosu yorumu 31 Tem 2009

Aşağıdaki yazı bir kullanıcımızın yorumudur:

Diğer yorumları ana sitede görebilirsiniz.

www.simdidegis.com

Merhabalar,
 
Uzun süredir yazmak istediğim halde biraz daha sabırlı olup deneyimlerimi aktarmayı planlıyordum ama yine de yazmadan yapamadım. Öncelikle bu siteyi hazırlayan, emeği gecen tüm arkadaşlara icten teşekkürlerimi iletmek istiyorum.
Cdlere benim öncelikli ihtiyacım olduğunu düşündüğüm  sağlıklı zayıflama ve bolluk videosuyla başladım. Şu anda çalışıyorum şükürler olsun ki iyi bir işimde var ancak ben her ay aldığım miktarı belli sınırlı paranın dışında bir gelir akışı istiyordum. Cd’lerin ikisini de aynı zamanlarda sabah, akşam, işte ne zaman vakit bulursam sürekli dinliyordum. 3 hafta sonra  önce zayıflamayla ilgili bir çok şey karşıma çıktı. Şu anda tam 8 kilo vermiş durumdayım çalışmalarım hala da devam ediyor. İdeal kiloma gelinceye kadar devam edeceğim.
Öte yandan bolluk videosunu dinlerken network sisteminde güzel bir işle karşılaştım. İlginç olan bu videoda izlediğim resimlerin o işle ilgili katıldığım toplantının tanıtım cdsinde de oluşuydu. Hayret icindeydim işi biraz inceledikten sona girmeye karar verdim ve hızla ilerliyorum. Tam bu arada benzer başka bir iş daha cıktı karşıma onu da kabul ettim. Şu anda hayatım inanılmaz bir şekilde yoğun geciyor:-)))))  Bütün bunlar icin her gün şükrediyor ,teşekkür ediyorum.
Şimdi de özdeğer ve kendine güven cdleri ile  pekiştiriyorum. Başarı ve ingilizce öğrenme cd’leri de sırada bekliyor:-))))
İhtiyacı olan tüm arkadaşlara tavsiye ediyorum. Yaşadığınız monoton hayattan kurtulmak, bir an önce arzularınıza kavuşmak istiyorsanız hayatınızın değişmesi icin kendinize izin verin ve bir an önce calışmalara başlayın derim.
Sonsuz  ve icten teşekkürlerimle, sevgiyle kalın.
 
Hür Tülin Turan

 

Bir Cevap Yazın

