Simdidegis.com

NLP olumlamalarıyla hazırlanmış subliminal mp3'ler – Bolluk, mutluluk, başarı yaratmada ipuçları

Ho’oponopono hediye mp3 07 Eyl 2009

Ho’oponopono’yu duydunuz mu? Arınmaya ve 0 noktasına ulaşmaya hazır mısınız?
Bu ürünün dinleme sınırı yok. Gün boyu dinleyebilirsiniz. Arınmanın getireceklerine hazır olun. Mp3’ün giriş kısmında sözleri duyacaksınız, devamında da çok kısık, subliminal düzeyde Ho’oponopono’nun sihirli 4 cümlesi size sesleniyor olacak. Sadece dinlemekle kalmayın, siz de sürekli tekrar edin.

Senden özür dilerim.
Beni affet.
Seni seviyorum.
Teşekkür ederim.
Ürünü indirmek için ana sitemizdeki ürün sayfasını ziyaret ediniz.

http://www.simdidegis.com/urun/hooponopono-hediye-mp3.htm

 

3 Responses to “Ho’oponopono hediye mp3”

  1. harika bir hediye, gerçekten işe yarıyor:) bugün bir müşterimin istekleri üzerine değişiklikler yapıyordum, ancak her değişiklikten sonra tekrar başa dönmek istiyordu ve ardından aklına başka denemeler geliyordu.. ben de hooponopono mp3’ünü çalıştırdım. müşterime anında kararlılık geldi ve böylece o da ben de rahat ettik:)) çok teşekkürler..

  2. canan Says:

    dinleyınız

  3. hediye Says:

    çok güzel bir seçenek teşekkürler


Bir Cevap Yazın

